Saturday 28 October 2017

KD Skin Wash atasi masalah resdung dan kegatalan kulit

MUKA MERENYAM GATAL DAN MATA MEMBENGKAK!!
"Ustazah, gatal muka saya ni," Mona pembantu saya mengadu.
" Laaa ...mata dah merah-merah tu. Hang salah makan ni."
Kesian pula tengok muka dia yang mulai MEMBENGKAK. Mata mulai SEPET. Dia gelisah sebab gatal merenyam-renyam.
Mungkin dia alergik sesuatu. Kebiasaannya mereka yang ada masalah RESDUNG, akan alergik dengan hama, debu dan makanan seperti udang, sotong, daging dan ayam.
Kawan sekolah saya dulu selalu bengkak-bengkak badan bila termakan daging lembu. Kesian tengok satu badan bengkak-bengkak.
Si Mona ni pun mungkin sama. Dan tadi dia kena refill KD Skin Wash. Dan saya suruh dia pakai bedak SKIN WASH.
CAMNA PULA ???
Alahhhhh
Ambil sikit KD SKIN WASH dan campur sikit air. Tempek di muka macam pakai bedak sejuk.
Dia pun pakai bedak KD SKIN WASH dan ni kata dia;
"Wah...rasa macam berdenyut tegang kulit! Waduh..rasa gatal ni macam berlawan."
Tak sampai 5 minit dia komen pula,
"Alhamdulillah HILANG MERENYAM DAH."
MasyaALLAH. Idea spontan tu membantu rupanya. Dan saya dapat satu idea...
SAYA NAK PAKAI BEDAK KD SKIN WASH...
Sapa ada SKIN WASH?
JOM KITA BERBEDAK SAT...KITA NAK RASA KULIT DIREGANGKAN...KERANA DIRIMU BERHAK JELITA😙😙😙
Yang anak sering gatal-gatal, bedak satu badan, mana tau ALLAH izinkan dan mujarab. Bebas steroid!!!
Credit: CEO Al Mujahid Ustazah Sahida Said

Baca testimonial di SINI
Pertanyaan lanjut klik :  BeautyKD.Skin Wash

No comments:

Post a Comment