Wednesday 21 November 2018

KdS Merawat CTS (CARPAL TUNNEL SYNDROME)

Testimoni KdS #22

Saya nak kongsikan pengalaman menggunakan KD Slim. Iya betul saya beli dan pakai kD Slim untuk saya kurus untuk saya kecilkan badan untuk saya ringankan badan. Boleh solat boleh qiamulail buat buat kerja segala. Alhamdulillah.
Cuma saya nak bagi tau doktor telah diagnose saya ada CTS (CARPAL TUNNEL SYNDROME)

Telah buat nerve conduction velocity test kat HKL dan didapati ada saraf Yang dah rosak. Dicadangkan untuk buat operation besarkan tunnel tu.
Kedua tangan saya kerap kebas lebih-lebih lagi belah kiri. Kadang-kadang saya rasa urat macam tegang sangat sampai rasa meraung menangis. Kadang-kadang rasa panas je. Amat menyukarkan bila buat kerja lagi lah kalau drive.
Dah lama bertahun saya buat physiotherapy di hospital.
Semenjak saya keep in touch semula dengan ustazah saya baca testimoni banyak yang bukan hanya cerita nak slim nak kurus malah lain masalah sakit lutut sakit pinggang sakit kaki dan lain-lain. Saya pun cuba.
Setiap pagi dan nak tidur saya sapu (kadang2 terlupa). Suami bantu sapu-sapu gosok-gosok picit-picit urut-urut 😂 hehehehe
Kini alhamdulillah saya dah skip banyak appointment hospital. Agaknya dah rasa sihat. Kini dah jarang diserang urat tegang kebas pun kadang-kadang. Kalau sakit tiba sapu cepat-cepat Kd Slim... alhamdulillah cepat recover. Saya nak cepat sihat saya nak cepat sembuh. InsyaAllah dengan izinnya. Banyak projek-projek saya nak buat. Saya nak jahit langsir saya nak menyulam...lalalala.
- Puan Siti Aminah


No comments:

Post a Comment