Tuesday 20 November 2018

Tiada lagi Sakit Sendi, Sakit Lutut, Sakit Pinggang. Sudah Boleh Solat Sempurna

Testimoni KdS#21

Mulanya saya beli untuk nak guna pad lutut saya yang bila nak sujud sakitnya ya Allah. Bila dah sampai saya gunakan ikut macam arahan pad botol. Alhamdulillah kalau sakit leher ke sakit pinggang ke memang akan kurang dan akhirnya boleh sembuh. Perut pun kempisss dahhh👍🏻😍
Sakit lutut memang dah lesap terus dan dengan seronoknya dah boleh solat dengan sempurna hingga sekarang. Anak saya pernah terseliuh bahu dan dengan sekali sapu Alhamdulillah sembuh pada esoknya. Dia pun cakap ajaibnya minyak tu mama😍. Yang kawan saya beli untuk husband dia yang kena effect yg teruk akibat demam chicken pox tu pun dah lama sembuh dan dia bagi pada ibunya pula guna untuk sakit-sakit pinggang dan sendi. Rasanya banyak sangat kegunaan KD slim ni Ustazah. Dengan aromanya, kehangatannya yang manja-manja tu memang akan dirindui kalau stok dah habis. Maka kena lah repeat oder..🤭🤭😍😍 Jika di sapu pada orang yang ada gangguan pastinya dia akan muntah selang beberapa minit lepas disapu dan dibuat sedikit urutan. Dua testimoni saya dah nampak Ustazah.  Alhamdulillah..sungguh berkat dan mujarabnya KD Slim untuk pelbagai permasalahan.
- Puan Rafidah


No comments:

Post a Comment